Про платформу CleverForms

Програмна платформа CleverForms — універсальний комплекс сучасних цифрових інструментів для ефективного управління бізнесом, що допомагає заощадити час і підвищити продуктивність за допомогою повної або часткової автоматизації таких робочих процесів як маркетинг, інтернет продажі, документообіг, досягнення бізнес цілей, взаємодія з клієнтами.

Програмні продукти платформи дозволяють створювати досконалі комплексні IT рішення, що максимально відповідають сучасним викликам і потребам кожного клієнта в різних видах бізнесу.

  • Робота необмеженої кількості користувачів, рівнів доступу та підрозділів з побудовою відповідної ієрархічної структури підприємства
  • Робота з об’єктами систем в залежності від наданих прав доступу користувачу і положення в ієрархії системи
  • Створення, модифікація і робота з довідниками
  • Створення, модифікація і настройка документів і процесів
  • Створення, модифікація і настройка шаблонів друкованих форм
  • Можливість створення документів з використанням шаблонів, в т.ч. з можливістю застосування налаштованого «Майстри документів»
  • Реєстрація внутрішніх, вхідних і вихідних документів з настройками індивідуальної нумерації
  • Створення, управління і контроль виконання завдань
  • Календар подій для планування і контролю важливих заходів з нагадуванням про дедлайни
  • Обговорення та спілкування між користувачами системи
  • Функція «Секретар» для делегування повноважень іншим користувачем системи з чітким розмежуванням історії дій самого користувача і призначеного заступника
  • Централізоване зберігання внутрішніх і зовнішніх документів компанії зі зручним функціоналом сортування, пошуку і фільтрації даних за різними атрибутами об’єктів системи
  • Можливість забезпечення кожного користувача внутрішнім електронним цифровим підписом для фіксації дій користувачів з документами, а також аутентифікація в інформаційних системах
  • Застосування і перевірка ЕЦП / КЕП від всіх акредитованих АЦСК при роботі з документами, робота з власним ЦСК
  • Логування дій в системі і зберігання історії змін
  • Електронний архів документів
  • Доступ до системи в режимі 24/7/365 незалежно від місця розташування користувача
  • Відкрите API з доступом до всіх елементів системи
  • Обмін даними з зовнішніми партнерами або клієнтами
  • Інтеграція з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ)
  • Інтеграція з системою електронної взаємодії поштово-портального рішення Національного банку України (ППР Web-FD НБУ)
  • Передача, зберігання і при необхідності наскрізне шифрування всіх даних на рівні відповідності рівню сертифікації Г2 до захисту інформації.

Є питання або потрібна консультація? Телефонуйте або замовте дзвінок!

Заказать консультацию