ПЛАТФОРМА ДЛЯ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ

Модулі та функціонал CleverForms

Управління документообігом, контроль завдань, робота з контрагентами, електронний архів

Analysis-pana

CleverForms побудована як відкрита система, яку можна налаштувати під конкретні бізнеспроцеси і завдання. Налаштовуються і моделюються структури підприємств з розгалуженою ієрархією, розробляються форми документів, довідників, тарифів, звітів тощо.

У вбудованому конструкторі форм налаштовуються права доступу до операцій по роботі з даними (перегляд, друк, підпис тощо), проходження документації та її узгодження. На основі бібліотек платформи можна швидко розробляти зовнішні додатки, пов’язані з основними системами по API, та передавати дані в інші системи для обліку та аналізу.

Модулі CleverForms

Технічні можливості та переваги платформи CleverForms

Працює з будь-якого пристрою з сучасним веб-браузером без додаткового ПЗ. Мінімальні вимоги до інтернет з’єднання на рівні 3G.
Просте ліцензування клієнтів — CleverForms не використовує клієнтські ліцензії. Кількість зареєстрованих користувачів необмежена і залежить від структури компанії та обмежена тільки потужностями серверного обладнання.
Просте ліцензування серверної частини — CleverForms — це одна ліцензія на один сервер чи кластер.
Просте ліцензування серверного системного програмного забезпечення — серверна частина CleverForms працює на ОС Linux та не використовує будь-яке ліцензійне ПЗ третіх сторін.
Просте ліцензування системи управління базами даних — використовується СУБД PostgreSQL з відкритою ліцензією та не використовує будь-яке ліцензійне ПЗ третіх сторін.
Просте модифікування довідників та типових документів у вбудованому редакторі форм.
Інтеграція з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ)

 

Передача, зберігання та при необхідності наскрізне шифрування всіх даних на рівні відповідності рівню сертифікації Г2 до захисту інформації.
Широкий вибір клієнтського програмного забезпечення — будь-які операційна система та веб-браузер, у тому числі з відкритою ліцензією.
Економія на антивірусному ПЗ — вся робота виконується у вебдодатку, тому захисту потребує лише серверна частина. Не потрібно придбання ліцензійного Антивірусу для клієнта.
Мінімальні технічні вимоги до апаратного забезпечення робочих місць користувачів — клієнтські робочі місця CleverForms (ПК, ноутбуки та інші пристрої) невибагливі до ресурсів, основне навантаження йде на серверну частину.
Адміністрування CleverForms — адміністрування та оновлення зводиться до налаштування і оновлення сервера і не вимагає адміністративної підтримки клієнтських місць.
Проста розробка довідників, документів, процесів та зв’язків між ними без залучення програмістів у вбудованому редакторі форм, процесів та друкованих форм. Можливість розробки складних форм з використанням формул та прорахунком даних з полів вводу та довідників. За допомогою API проста інтеграція форм з веб сайтами клієнта та обмін даними (кабінети клієнта, заяви, анкети, калькулятори та е-комерція).
Інтеграція з системою електронної взаємодії поштово — портального рішення Національного банку України (ППР Web-FD НБУ)

Є питання або потрібна консультація? Телефонуйте або замовте дзвінок!

Заказать консультацию